راهنماي نگهداری و شستشوی چوب پلاست دکووود

بر طرف کردن  لکه ها از سطح 

چوب پلاست دکووود در برابر لکه خوردنی ها و نوشیدنی هاي مایع معمولی و بدون انواع روغن و چربی مانند انواع چاي، کچاپ و آب میوه ها و شرایط طبیعی مانند قارچ و کپک هایی که در محیط وجود دارند، مقاومت می کند و میتوان این لکه ها را توسط آب گرم و صابون و یا مواد شوینده ملایم مانند پودر رختشویی با کمک برس نرم پاك کرد به شرطی که کمتر از سه روز از لکه دار شدن آن نگذشته باشد. باید توجه داشت استفاده از موادي که از دسته حلالهایی با پاك کننده هاي قوي بوده یا از نوع اسیدي یا قلیایی می باشند ممنوع است و ممکن است به محصولات آسیب جدي رسانده و آن را از شرایط گارانتی نیز خارج کند.

استفاده از آب پرفشار دستگاه هاي کارواش خانگی:

شستشوي سطح محصولات دکووود با سیستم هاي واتر جت بلامانع است در صورتی که فاصله نازل آن تا محل مورد نظر کمتر از یک متر نباشد. شستشو با این وسیله بهترین راه زدودن گرد و غبار و برخی لکه ها میباشد.

لکه هاي آب و رنگ پریدگی:

این امر در تمام محصولات چوبی و پایه چوب طبیعی وجود دارد. به همین علت بعد از گذشت 7 الی 10 ماه از نصب و قرار گرفتن در شرایط جوي رنگ و سایه ها یکدست گشته و با کمی رنگ پریدگی ثابت خواهد ماند.

راهنماي نگهداري چوب پلاست دکووود

برف و یخ:

هرگز از فلز و یا وسایل تیز مانند کاردك یا تیغ یا بیل نامناسب جهت پارو کردن برف یا یخ استفاده نگردد. اگر رویه محصول بدین سان آسیب ببیند شامل این گارانتی نخواهد بود.

رنگ آمیزي و پوشش ها:

رنگ با دیگر مواد پوشاننده مانند انواع سیلرها و کیلرها، پلی استرها و غیره که بدون تایید دکووود روي محصول به کار رود نه تنها مناسب دکووود نیست بلکه به آن آسیب می رساند. درصورت استفاده از هر گونه پوشش گارانتی از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

استفاده از سنباده و برس سیمی:

به طور کلی استفاده از سنباده و برس سیمی توصیه نمیگردد. اما اگر لکه اي عمیق مانند اثر زغال یا هر نوع لکه مشابه پیش آمده می توان آنرا با یک سنباده نرم و یا برس سیمی که درجهت طرح روي پروفیل ها کشیده شود تمیز نمود.