محصولات دکووود, وبلاگ

نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووود

نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووود

برخی از نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووود

پروفیل های چوب پلاست دکووود به سه گروه سبک، سنگین و فوق سنگین تقسیم می شوند، که هر یک برای کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه بطور خلاصه به کاربردهای آنها اشاره می شود:

نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووودانواع پروفیل های چوب پلاست

1. پروفیل های سبک: این گروه از پروفیل های چوب پلاست دکووود، بیشتر بعنوان کاور یا پوشاننده برای فضاهایی که بار سازه ای خاصی را تحمل نمی کنند کاربرد دارد، مانند نما ـ دیوارپوش ـ سقف آلاچیق ها ـ ساخت مصنوعات چوب پلاست ـ منصوبات الصاقی به الاچیق ـ بخشهایی از مبلمان شهری (مانند سطل زباله و فلاور باکس ها) و…

نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووود

 

2. پروفیل های سنگین چوب پلاست دکووود: پروفیل های سنگین برای فضاهایی با کاربرد مداوم که دارای بار سازه ای بالا باشند طراحی شده، این محصولات در انواع کف سازی رایج همچون: کف پله ـ کف سازی محوطه های فضای باز ـ بخش کف سازی مبلمان شهری (انواع نیمکت و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و…) ـ کاورکف اطراف استخر – ساخت آلاچیق – روف گاردن ـ پرگولا و فضاهای مشابه.

نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووود

3. پروفیل های فوق سنگین (شانه گرد) : از این پروفیل ها در فضاهای پرتردد که دارای بار استاتیکی و دینامیکی زیادی است استفاده می شود، مانند: کف سازی پارکینگ ها ـ پل ها ـ رمپ و سایر فضاهای مشابه .

نکات مهم در انتخاب انواع چوب پلاست دکووود

نکات اساسی در انتخاب چوب پلاست دکووود

 

مهمترین نکته ایی که در انتخاب پروفیل چوب پلاست دکووود بایستی مورد توجه قرار گیرد، انتخاب صحیح پروفیل بر اساس نوع کاربرد مد نظرمی باشد. چرا که از نظر ظاهری عمده پروفیل های سبک و سنگین مشابه هم هستند و تفاوت اصلی آن ها در مقاومت مکانیکی تعریف شده برای آنهاست، که برای فضاهای مختلف طراحی شده اند. از این رو بعنوان نمونه به هیچ وجه نباید از پروفیل های سبک برای مصارف کف سازی استفاده نمود. بر همین مبنا نیز چوب پلاست دکووود، درصورت استفاده از پروفیل های یک گروه برای مصارف گروه دیگر (مانند استفاده از پروفیل های سبک در کف سازی)، اینگونه محصولات را مشمول گارانتی دکووود قرار نخواهد داد.

توجه داشته باشیم که اگر از پروفیل متناسب با هرفضا، طبق چارچوب تعریف شده توسط شرکت دکووود استفاده شود، این اطمینان خاطر وجود خواهد داشت که از این محصول میتوان به عنوان یک متریال باکیفیت و با طول عمر بالا به عنوان جایگزین مناسب چوب و ترموود با آسودگی خاطر استفاده نمود و از گارانتی 2 ساله شرکت چوب پلاست دکووود برای انواع محصولات آن بهره جست.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =