چوب پلاست, محصولات دکووود, وبلاگ

نمای کامپوزیت چوب پلاست دکو وود

نمای کامپوزیت چوب پلاست دکو وود

نمای کامپوزیت

چوب پلاست که در زمره کامپوزیت های چوب طبقه‌بندی می‌شود، از ترکیب الیاف چوب با پلیمر به همراه پیگمنت های رنگی و افزودنی های مجاز نیاز تولید می‌گردد، که اصطلاحا آن را چوب پلاست یا پلی وود می‌نامند.

شرکت دکووود بزرگ‌ترین تولیدکننده چوب پلاست در ایران

نماهایی که با چوب پلاست اجرا می شوند، مشابه نماهای چوب و ترمووود می باشد، که حس گرما و سرزندگی چوب را برای مخاطب ایجاد می کند. نمای چوب پلاست مقاومت قابل توجهی در برابر رطوبت و دیگر عوامل فرساینده جوی داشته (میزان جذب آب محصولات دکووود بین 2 تا 3 درصد می باشد) و همچنین عایق صوتی و حرارتی مناسبی نیز می‌باشد. بنابراین انتخابی ایده آل برای مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند می باشد. جدا از آنکه محصولات چوب پلاست دکووود مناسب اقلیم های چهارفصل کشور تولید می شوند.

چوب پلاست محصولی کاملا دوستدار محیط زیست است، زیرا برای تولید آن هیچ درختی قطع نمی‌شود. از این رو مورد توجه طرفداران محیط زیست و معمارانِ علاقه مند به حفظ منابع طبیعی بوده و روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد. روش نصب چوب پلاست در نما تا حد زیادی مشابه چوب و ترمووود می باشد ولیکن به منظور تامین زیبایی و دوام هرچه بهتر نما وجلوگیری از آسیب دیدن محصول، بایستی طی عملیات نصب، تمام دستورالعمل های شرکت دکووود لحاظ گردد. به عنوان مثال، جهت زیر سازی چوب پلاست در نما، حتما باید شاسی کشی بوسیله قوطی فلزی با سایزها و فواصل معین شده اجرا و تمام سطوح شبکه فلزی با پوشش ضد زنگ محفوظ گردد.

توجه به تنوع در فرآیند تولید، محصولاتِ شرکت دکووود را در بازار چوب پلاست منحصر به فرد می سازد. که در ادامه به اختصار به آنها اشاره می شود: در مقوله تنوع رنگ پروفیل ها، 5کد رنگ اصلی و 12کد رنگ سفارشی پیش بینی گردیده. همچنین روی یک یا هر دو سطح این پروفیل ها می‌توان 4 مدل عملیات سطحی: سند، امباس، سند و امباس و براش را اعمال نمود.

طراحی نمای ویلا با چوب پلاست | چوب پلاستیک دکووود

طراحی نمای ویلا با چوب پلاست | چوب پلاستیک دکووود

                                  از پروفیل های چوب پلاست ذیل میتوان در نماهای ساختمان استفاده نمود.

  1. انواع پروفیل های تایل چوب پلاست با عرض های: 4سانت، 7سانت، 9سانت و 30سانتی متر که اتصال آنها بصورت پیچ از رو می باشد.
  2. انواع پروفیل های دِک سبُک با عرض های 7سانت، 10سانت، 14/5 سانت، 15سانت و 15/5 سانت، که اتصال آنها بوسیله کلیپس می باشد.
  3. انواع پروفیل های دیوارپوش با عرض های 10سانت، 11/5 سانت و 15 سانتیمتر، که اتصال آنها بوسیله (فاق و زبانه) و پیچ می باشد.که به دلیل وجود شیار ویژه ای در ساختار این پروفیل ها، سرِپیچ ها در سطح نما رویت نمی شود و زیبایی نما را بهتر تامین می کند.

گستردگی تنوع محصولات از نظر قیمت، رنگ، تکسچر و قالب، مهمترین ویژگی شاخص شرکت دکووود بوده و بر این اساس، در طراحی و اجرای نمای ساختمان های مسکوني، تجاری، اداری، لنداسکیپ، محوطه سازی، روف گاردن، بام سبز، مبلمان شهری و…، به راحتی و با فراغ بال می توان از محصولات دکووود استفاده کرد.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =