محصولات دکووود, وبلاگ

تایل موزاییک 30 * 30 چوب پلاست

تایل موزائیک ۳۰ * ۳۰ چوب پلاست

تایل موزاییک 30 * 30 چوب پلاست

این روزها که اغلب خانه‌ها از داشتن حیاط، حیاط خلوت و فضای باز بی‌بهره‌اند؛ و وجه غالب زندگی بصورت آپارتمان نشینی در آمده، داشتن یک بالکن و تراس هم غنیمت است حتی اگر خیلی بزرگ نباشد . از این رو تایل موزاییک30*30 چوب پلاست دکـووود یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین متریال برای اینگونه فضاها بوده، که نظر طراحان و مصرف کنندگان چوب پلاست دکووود را به خود جلب کرده است. این محصول یکی از بهترین و اقتصادی ترین متریال، با سرعت بالای نصب جهت طراحی و اجرا می باشد، که بعنوان کفپوش چوب پلاست فضای بیرونی، بدون نیاز به زیر سازی و با زیره پلاستیکی بسیار با کیفیت اجرا می شود و در کمترین زمان ممکن امکان نصب آسان و اجرا آن فراهم می باشد، ضمن آنکه وزن محصول چوب پلاست دکـووود بسیار سبک بوده و همین امر باعث شده که جابجایی آن نیزسریع و آسان انجام شود.

 

تایل موزائیک 30 * 30 چوب پلاست

تایل موزائیک 30 * 30 چوب پلاست

ویژگی‌های موزاییک تایل

از دیگر ویژگی‌های موزائیک تایل چوب پلاست دکـووود، همچنین می‌توان به کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات اشاره نمود؛ این محصول به آسانی تمیز شده و می‌توان با راحت‌ترین روش ممکن، گرد و غبار را از سطح یا حتی درزهای آن پاکسازی کرد. رنگ بندی متنوع موزائیک چوب پلاست دکـووود، انتخاب را با توجه به شرایط محیطی مورد نظر، برای شما آسان کرده است شما می توانید موزائیک چوب پلاست دکووود را در 5 رنگ اصلی و متنوع با کدهای  (101-102-103-104-105) سفارش دهید. لازم به ذکر است که بخش چوب پلاست  این محصول از پروفیل دک 7 سانت مونتاژ می شود  و هر 11 عدد موزاییک تایل چوب پلاست دکـووود حدود یک متر مربع فضا را پوشش می دهد.

 

 

تایل موزائیک 30 * 30 چوب پلاست

تایل موزائیک 30 * 30 چوب پلاست

ویژگی بارز موزائیک تایل چوب پلاستیک

همچنین با توجه به ضرورت سرعت و سهولت در کف سازی غرفه های نمایشگاهی، موزائیک چوب پلاست دکـووود، بواسطه امتیاز آن در استفاده مکرر و متناوب و نصب سریع و آسان، بعنوان یکی از گزینه های این نوع مصارف پیشنهاد می گردد.

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =