چوب پلاست, محصولات دکووود

استفاده از کامپوزیت های چوب پلاست دکووود

فلاورباکس

همه جا با چوب پلاست . . . (آشنایی باموارد استفاده از کامپوزیت های چوب پلاست دکووود)

کامپوزیت های چوب پلاست یکی از بهترین مصالحی است که می تواند در کاربری های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرارگیرد. یکی از ویژگی های چوب طبیعی و ترمووود هزینه بالای این محصول است، قیمت بالا به همراه آسیب پذیری چوب طبیعی در برابر عوامل طبیعی، سبب ظهور محصولی جدید به نام کامپوزیت چوب پلاست شده است. کامپوزیت های چوب پلاست بادوام تر و پایدارتر هستند. چوب پلاست کامپوزیتی است که از ترکیب چوب طبیعی و ترموپلاستیک تولید می شود اما اگر واژه پلاستیک شمارا نگران می کند باید بدانید که تمام پلاستیک به کار رفته در کامپوزیت های چوب پلاست دکووود با پلیمر 100 درصد قابل بازیافت ساخته شده اند. بدین منظور همواره امکان بازگشت مجدد این محصول به چرخه تولید وجود دارد.

حال بیاید نگاهی به انواع کاربردهای گسترده چوب پلاست دکووود بیاندازیم:

باغ:

برای پروژه های محوطه سازی باغ،حیاط ویلا و بام سبز استفاده از کامپوزیت های چوب پلاست معمول است این متریال مقرون به صرفه با هزینه نگهداری کم به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این جهت ساخت انواع سازه های سایبان مانند آلاچیق و پرگولا کاربرد دارد. فضای خارجی معمولا با آب و گرما در ارتباط است به همین دلیل بهتر است از محصولی استفاده شود تا بتوانددر برابر این عوامل تاب آوری بالایی داشته باشد.

بام و بالکن

بام ها مکان های فوق العاده ای برای نصب کامپوزیت هستند چرا که می توانند به افزایش پایداری و هوشمند تر شدن ساختمان کمک کنند. بام های سبز منجر به کاهش جذب گرما در ساختمان شده و بهره وری ساختمان در زمینه انرژی را افزایش می دهد. علاوه بر آن می تواند بر ارزش بنا بیافزاید.

مدارس و دانشگاه ها

مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها معمولا به دنبال محصولی هستند تا مقرون به صرفه بوده و در زمان طولانی پایدار باقی مانده هزینه نگهداری بسیار کمی داشته باشد. هنگامی که شما زمان زیادی را برروی زمین راه می روید یا مواردی که از شوینده های صنعتی استفاده می شود نیاز به به کارگیری از متریالی دارید که بتواند برای مدت طولانی با دوام و زیبا باقی بماند. کامپوزیت های چوب پلاست دکووود می تواند برای سال های متوالی بدون تغییر باقی بماند.

اوقات فراغت

باشگاه های ورزشی، استخر ها و سالن های ماساژ به طور فزاینده ای در حال افزایش هستند و امروزه به روتین افراد تبدیل شده اند. مشتری ها به فضایی نیاز دارند تا آنها را مجاب کند تا به آنجا برگردند. بنابراین فضای داخلی و خارجی این نوع کاربری ها باید همواره جذاب باقی بماند. کامپوزیت های چوب پلاست می توانند زیبایی خودرا حفظ کنند. استفاده از چوب طبیعی در محیط اطراف استخر و یا در اتاق های پرو می تواند آسیب زننده باشد که چرا احتمال رشد کپک و قارچ برروی پروفیل خصوصا در محیط های مرطوب و پررفت وآمد وجود دارد. کامپوزیت های چوب پلاست به عنوان یک متریال مقاوم در برابر رطوبت با خاصیت آنتی باکتریال تا سالیان متوالی بدون تغییر شیمیایی و فیزیکی باقی می ماند.

سلامت

مکان های زیادی هستند که کامپوزیت های چوب پلاست می تواند برای آن مورد استفاده قرار گیرد. فضاهای های درمانی همواره متقاضی محصولی بادوام ،مقرون به صرفه و غیر سمی هستند که هزینه نگه داری کمی داشته باشد. خاصیت پایداری چوب پلاست دکووود در برابر کپک و قارچ، سبب استفاده گسترده از پروفیل های دیوارپوش و کفپوش در فضاهای درمانی شده است.این محصول با دوام بوده و نصب آن آسان است، علاوه بر آن، این امکان وجود دارد تا سطح این محصولات را استریل کرد.

خانه باغ ها

 اجازه دهید تا فضای خارجی وارد فضای داخلی شود. اما مشکل اینجاست که گیاهان، مخصوصا آنهایی که در گلخانه ها قرار دارند نیاز به فضای مرطوب دارند. این فضاها معمولا برای کپک، قارچ و حشرات دعوت کننده هستند . در برابر کاشی که می تواند لغزنده باشد و چوب طبیعی که می تواند از خود ذرات برنده ایجاد کرده و شکننده باشد می توانید از چوب پلاست استفاده کنید که برای مدت طولانی با دوام باقی بماند.

کلبه ها و خانه های ماژولار (پیش ساخته)

در عصری که امکان دورکاری از خانه وجود دارد، بسیاری از مردم به دنبال این هستند تا فضای بیرونی را تغییر داده و یا شبیه به دفتر کار کنند. کامپوزیت های چوب پلاست برای دیوار ها و کف پوش مناسب هستند و به علت نصب آسان و مقاومت در برابر رطوبت  می توانند جهت ساخت انواع کلبه،کانکس و خانه های پیش ساخته مورد استفاده قرار گیرند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =