چوب پلاست, کاربرد چوب پلاست, محصولات دکووود

نیمکت های چوب پلاست در مبلمان فضای باز

نیمکت چوب پلاست
  • آیا به ارتقاء سطح مبلمان فضای باز خود می اندیشید؟
  • آیا تنوع در معماری فضای باز برای شما اهمیت دارد؟
  • آیا به دنبال محصولات متنوع  با دوام و در عین حال سازگار با محیط زیست میباشید؟

اگر پاسخ شما به پرسش های بالا مثبت است محصولات چوب پلاست بهترین گزینه برای  شماست

نیمکت های چوب پلاست دکووود از مواد صددرصد بازیافتی ساخته شده تا بتوانند استفاده در مدارس، پارکها و ویلاهای شخصی را به راه حلی پایدار وسازگار با محیط زیست تبدیل کند.

برای آشنایی بیشتر با نیمکت های چوب پلاست دکووود و نیز انتخاب بهتر محصول با توجه به  نیاز شما، در ادامه مواردی به طور کامل توضیح داده شده است.

نیمکت چوب پلاست

نیمکت چوب پلاست

نیمکت های چوب پلاست اشکال متنوعی دارند و از مواد بازیافتی ساخته شده اند  موادی که فرجامی جز اقیانوس ها یا محل دفن زباله ها ندارند نیمکت های چوب پلاست تولید دکووود  به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که دارای ظاهری  چوب مانند باشند، بدون داشتن  جنبه های منفی استفاده از چوب، ما در فرایند تولید نیمکت های چوب پلاست، از مواد پلیمری استفاده میکنیم، تا نیمکت هایی با کیفیت و قابل اعتماد را، با رنگ های سفارشی به دست مشتری برسانیم .

مزایای استفاده از نیمکت های چوب پلاست

نیمکت چوب پلاست

با توجه به اهمیت معماری فضای باز و نیز توجه ویژه افراد به ملبلمان شهری ، استفاده از  نیمکت های چوب پلاست دکووود، مزایای متعددی نسبت به استفاده از نیمکت های چوبی  معمولی، خواهد داشت که به ذکر چند نکته از آن اتکا خواهیم کرد.

نخست آنکه، نیمکت های چوب پلاست: شکافته، خرد یا پوسیده نمیشوند .در نتیجه ایجاد آسیب نمیکنند و همینطور نیاز به تعویض ندارند بنابر این به دلیل دوام بالای نیمکت های چوب پلاست ، آن ها بهترین گزینه برای استفاده در زمین های بازی و سایر فضا های  عمومی باشن.

دومین مزیت استفاده از این محصول : به طول عمر بالای آن میباشد ماهیت دیر تجزیه شدن پلاستیک که ویژگی منفی در محل دفن زباله است، تبدیل به یک ویژگی مثبت در نیمکت های چوب پلاست شده و طول عمر استفاده از این محصول به شدت بالا برده است  جایی که چوب قر بانی مواردی مانند پوسیدگی و قارچ میشود: چوب پلاست ثابت میماند نیمکت های چوب پلاست میتوانند مکرر استفاده شوند، شرایط آب و هوایی را به راحتی تحمل و در عین حال همچنان ظاهر جذاب خود را حفظ کنن در انتها جالب است  به این نکته اشاره کنیم که مبلمان شهری چوب پلاست اغلب نیاز به تعمیر و نگه داری ندارند! همچنین نیاز به لکه گیری و ترمیم نیمکت های چوب پلاست نیست و با  ابتدایی ترین وسایل میتوان نیمکت های چوب پلاست را به راحتی تمیز و ضدعفونی کرد.

نیمکت های چوب پلاست برای مدارس، پارک ها و فضاهای عمومی

به دلیل دوام بالا و محافظت تضمین شده و همچنین سازگاری با محیط زیست، نیمکت های  چوب پلاست برای همه ی محیط ها توصیه میشوند.

نیمکت های چوب پلاست مورد توجه  شدید مدارس میباشد: چرا که آنها از خدمات شرکت دکووود برای صرفه جویی در زمان ، هزینه و آسیب و از همه مهمتر تعهد خود به محیط زیست استفاده میکند.

نیمکت چوب پلاست
نیمکت چوب پلاست

شایان ذکر است استفاده از این نیمکت ها  جهت مبلمان فضای باز و باغ ها نیز به شدت توصیه می شود. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، بهتر است در انتخاب آن تردید نکنید.

 ما مفتخریم که چندین جایگزین سازکار با محیط زیست  برای محصولات سنتی فضای باز ارائه می دهیم. طیف خیره کننده ی ما از محصولات چوب پلاست بسیار است مانند نرده ها ،دک ها، دیوار پوش ها و کابین و… است، که برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. با این وجود چنانچه شما ایده ی خاصی در ذهن داشته باشید، گروه دکووود با اشتیاق فراوان آماده است که شما را به نتیجه مطلوبتان برساند کافی است با طراحان ما از طریق سایت رسمی دکووود به نشانی www.decowoodiran.com ارتباط برقرار کنید .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 6 =